torstai 16. helmikuuta 2012

ding dong...

First of all, pyydän anteeksi tuota aivan kamalaa otsikkoa, mutta olen kertakaikkiaan niin sippi, etten jaksa miettiä mitään kiinnostavampaa...

Mutta sitten siihen, mistä ajattelin puhua. Eli kun minulla tuo migreenilääketutkimus oli tuossa vähän aikaa sitten, se on nyt ohi. Se tutkimuslääke ei auttanut, mutta saattoihan tietenkin olla, että se oli sitten sitä lumelääkettä, mitä yks neljästä potilaasta sai... Nyt sitten viimeisellä kerralla katottiin, että mimmosia lääkkeitä jatkossa voisin käyttää ja mulle tuli tommoset estolääkkeet, jotka tuskin kokonaan estävät migreenikohtauksia, mutta ainakin vähentävät kohtauksien määrää ja harventavat niitä. Ja sitten tuli kahdenlaisia täsmälääkkeitä, mutten niistä sitten tiiä... Oisin halunnu jo alottaa tos estolääkityksen ennen ko Wanhat on, ettei sitten huomenna ois pää kipeä, mutta kun ne alentavat pulssia ja verenpainetta, vois olla että kävis huonosti... Mutta toivomme parasta :)

Ekalla tutkimuskäynnillä multa otettiin se verinäyte ja sitte se lähetettiin Englantiin tutkittavaksi. Lääkäri oli kirjottanu siihen oikein selvästi "Female" ja  nimen. Kuitenkin sieltä oli tullu takasi viesti, että onko nyt aivan varma, että tämä on nainen. Juu, kyllähän mä sen tiiän, että näytän joskus pojalta ja toivonkin joskus olevani poika, mutta kyllä mä kuitenkin ihan tyttö olen... :D

No, ei mulla muuta, hauskoja Wanhoja kaikille jotka niitä tanssahtelee nytte ja sormet ja varpaat ristiin, ettei huomenna ole migreeniä :)

6 kommenttia:

  1. Oi migreeni olis nii ikävä! Toivon ettei sulle todellakaan tuu mtn sellasta. Ja pidä itsekin hauskaa sitten Wanhoissa ;3

    VastaaPoista
  2. hii, ei ollu, vasta seuraavana päivänä, mutta sekin johtui varmaan kuumeesta :)

    VastaaPoista
  3. No hyvä. toivottavasti sulla oli hauskaaa (:

    VastaaPoista
  4. juu oli hauskaa :) olitkos sä siellä jatkoilla? en ainakaa nähny sua :)

    VastaaPoista
  5. oukki doukki :) et jääny oikeestaan mistään paitsi... :DD

    VastaaPoista