lauantai 10. joulukuuta 2011

ou mai gaad, ou mai gaad, OU MAI GAAD!!!!

Aaaaaaaaaaaaa, sydänkohtaus iski,*tsang*

Kelataas taaksepäin..... Eli, luin tänään normaalisti sähköpostiani ja huomasin, että Serj Tankianilta oli tullut viesti (kuulun semmoseen s-posti listaan, jonka jäsenille lähetetään aina sillon tällön sähköpostia). En yleensä lue mitään semmosia viestejä, jotka tulee jostain ventovieraasta kohteesta, mutta tämä oli pakko lukea.. :) siinä siis kerrottiin, että kun nyt tilaa jotain ST:n verkkokaupasta ja käyttää sitä ja tätä koodia, saa 15 % alennusta. No ei siinä mitään, se ei vielä vaikuttanu muhun mitenkään merkitsevästi, mutta seuraava lause aiheutti mun sydärin. "If you spend $20 or more there's a free signed poster that'll get mailed your way." Aaaaaaaaa, mä haluun tilata jotain 20 dollarilla, että saisin tommosen julisteen, se on mun suurin unelma tällä hetkellä (menee jopa migreenin ohi) ja aaaaaaaaaaaa, mä en pysty sanoo enää mitään... Pitää keskustella tästä aiheesta vakavasti äiskän kanssa... :D

No, mutta sitten muihin aiheisiin ennen kuin teillekkin tulee sydänkohtaus mun jauhamisesta :) Eilen oli kiva ilta yhdessä erään ystävän kanssa ja sain uusia tuttavuksiakin. En tosin tiiä, saanko toiste tavata näitä, kun kotiintulo vähän venähti (olin vasta 22.20 Kirkkonummella). Mutta kuitenkin, hauskaa oli.

Ja nyt, mä lähen potemaan kuumetta sängyn pohjalle ja masentumaan kun en pääse Lohjan joulumarkkinoille... (aamulla mukavasti kuumetta 38 [normilämpö 35.5-36] ja nyt väsyttää)

Heips! (pitäkää mulle peukkuja, että saisin tilata jotain tuolta Serj Tankianin Online Storesta. :)

Ps. Tanssikurssi on ihan sika kiva !

2 kommenttia: