lauantai 3. joulukuuta 2011

Bolt (aaaaaawwwws)








5 kommenttia:

  1. Muistan kun katsoin tämän leffan joskus kun se tuli tv:stä, niin olin aluksi aika skeptinen, kun pidän Disney-klassikoista, enkä mistään uusista tietokoneanimaatioista. Olen aina ollut vähän skeptinen niiden kaikkien uusien suhteen juuri siksi, koska Disneyn heiniä ovat aina olleet mielestäni vanhat kunnon piirrosanimaatiot. Kuitenkin pidin tästä leffasta tosi paljon, koska vaikkei se ollutkaan peruspiirrettyanimaatio vanhaan tapaan vaan tietokoneanimoitu seikkailu, oli siinä selkeästi Disneyn kaikki peruselementit tarinan suhteen kohdallaan (paha saa palkkansa ja muutoin tosi suloinen tarina). Tosi ihana leffa (:

    VastaaPoista
  2. MUn mielstä tää oli hyvä leffa, vaikka puolet menikin ohi paimentaessani tuota meidän superkoira Nuppua. Mutta tuo koira (siis Bolt) ja se hmasteri oli niin tavattoman suloisia, että liimauduin aivan töllön ääreen. Joskus en edes ajattele onko juoni niin hyvä ja näin vaan katson vaan niitä henkilöitä kun ne on niin söpöjä! :) Itse en ole katsonut kovinkaan montaa Disneyn alkuperäistä piirrettyä (siis näitä Lumikkia ym ym) täytyy häpeäkseni myöntää, mutta olen päättänyt, että joskus kun yksikseni asustelen, käyn vuokraamassa kaikkia kivoja leffoja ja kattelen niitä :D

    VastaaPoista
  3. Joo no siis kannattaa ehdottomasti katsoa niitä vanhoja klassikkopiirrettyjä kun ne on niin ihania! ;3 Itse kasvoin niiden parissa ja oli loistava lapsuus. Olen nähnyt about kaikki niistä ja ne on niin ihania... ;D Eilenkin katsoin Topia ja Tessua kun se tuli tv:stä vaikka se nyt ei koskaan olekaan ollut mikään kaikista suurin suosikkini noista klassikoista. Klassikoiden jatko-osien katsomista en suosittele... Ne pilasivat osaltaan lapsuuteni. Ne on suurin osa aika kammottavia raiskauksia niistä ekoista leffoista ja perusteluista tälle väitteelleni... no voisin saarnata niistä ikuisuuden.

    VastaaPoista
  4. jeps, Tuhkimo 2 ei ollu kyl mikää kovin hyvä vaikka sitä katottiinki kun ei ollut 1 :) Möh, mä unohin aivan sen Topin ja Tessun, mun piti kattoo se, höh. Mun lapsuus meni aika lailla Monty Pythonin ja Reinikaisen parissa. Mut mä oon kuitenki lukenu ne kaikki satuina :D plussat mulle :D

    VastaaPoista