lauantai 8. lokakuuta 2011

A New Family Member :))

Eilen, kun kärsin koomatilasta, meille tuli siis uusi perheenjäsen :) ja nyt ei ole kyseessä pikkusisko tai -veli, ei kissa eikä koira eikä mikään muukaan elävä vaan aivan ihanan loistava Volkswagen Tiguan. Se on tummansininen tai musta (en oikeen tiiä, olen hieman värisokea) ja sisältä se on vaaleaa nahkaa. Ah, ja mikä kaikista ihaninta, siinä on kattoikkuna, jonka voi avata ja siinä voi kuunnella musiikkia muistikortilta :D mun ja kiiWin siis täytyy tehdä muistikortti, jossa on vähintää 10 tuntia musiikkia, että voidaan kuunnella sitä, kun ajellaan Tornioon :DDD
Täällä Siuntiossa, itse asiassa meidän naapurissa, on valkoinen Tiguan ja tajusin sen vasta tänään, kun olin Nupun kanssa lenkillä (Nuppu = meiän koira)
Ja sitten pari kuvaa, jotta näette vähän mimmonen se on (ei ole itse otettuja, kun tuolla sataa ja pitää vähän valvoa kiiWiä ja sen poikaystävää kun ne tuolla sängyssä peuhaa ;DD)

Tossa on persaus, on muuten vissiin samanvärinen ko toi meiän...

Etumus
Sitten vielä sitä asiaa, kun olin torstaina Anskun kanssa shoppailemassa, löysin talvikenkiini kengännauhat Cyber Shopista (ylläri pylläri, kun olen varsin punamusta ihminen) ja Serj Tankianin tähän mennessä uusimman levyn Imperfect Harmonies. Levy on pyörinyt varsin tiuhaan tahtiin ja kohta se on puhki varmaan... :D mutta on se niin ihana <3. Ah, ja join myös maailman ihaninta chilikaakaota, tosin poltin ensin suuni, kun en tajunnut sekoittaa chilijauhetta sinne kaakaonjoukkoon :DD hyvä minä (:

4 kommenttia:

  1. Oijooi vaalea nahka! Me likes :) sitten ku sä saat kortin ni omit tietenkin ton uuden volkkarin :D

    VastaaPoista
  2. juu totta kai, iskähän ei sitä tartte :DDD ja mä aattelin sen kortin vasta joskus 20 vee hankkia, kun jos sillon olis rahaa :DDDDDDD

    VastaaPoista
  3. uu aikasta hieno menopeli on, kattoikkuna ♥
    Ne kengännauhat oli just hienot ja Kaakaopuusta saa maailma parhaat kaakaot :3 harmi tosin et poltit suus..

    VastaaPoista
  4. heh, se oli kaakaopuu... mä luulin, et kaakaopapu :DDD hyvä minä... (: juu ja toi auto on tosi kiva, kun jalatki mahtuu olee siellä :DDD

    VastaaPoista