lauantai 15. lokakuuta 2011

Mina nya skorna

Korkokengät Prisma 27 euroa (alkuperäinen hinta 44,95)

Siinä ne nyt sitten on... Mun korkkarit :DD Väri on kyllä musta, vaikka täs näyttää harmaalta (: ja tiistaina onpi edessä neitsytmatka, kun laitan noi kouluun (: o-ou, murran varmasti jalkani :S :DD


ja sitten vielä kappale, joka on soinut eilisestä siivous hetkestä asti päässä:
http://www.youtube.com/watch?v=SPcsMMEMbfw

Ja lääkkeet alkaa mukavasti vaikuttaa, eilinen meni hihitellessä tolle BeeGeesin levylle, jonka löysin jostain ja sitten pervoiltiin kiiWin kanssa ;D ja tänään kiiWin poikaystävä on meillä (ylläripylläri) ja mua nauratta joka asia... kuinka selviän koulussa, kun olen aivan pilvessä? Kas, kun ei sieniä pompi silmissä ja lehmät ei vaihda väriä :DDD

4 kommenttia:

  1. jei ostit korkkarit!! noi on tosi kivat ja nätit (: et sä nyt varmasti jalkaas murra ja laita noi sit jooko keskiviikkon kans niin mäki nään ? teil on varmaa ollu just mukavaa kiiWin kanssa ainakin vaikuttais :D

    VastaaPoista
  2. joo yritän laittaa, tosin keskiviikko on inha päivä kun koulu loppuu jo 11.10, mut mä en kerkee kotia ko mul on hygieniapassikoulutus... joudun siis olee puol kaheksaan asti korkokengillä. -.- jännä :)

    VastaaPoista
  3. Hurjan kauniit kengät olet itsellesi löytänyt :D Ja aika pilvimeininki täällä sinunkin blogissasi on :'3

    VastaaPoista
  4. kyllä on kyllä on, onneksi nyt loppuu tämä hörhöily säännölisesti :) tosin tos yks pvä otin 1400 mg särkylääkettä, sillo mä vasta pilvessä olin... :DD ja noi kengät on kyl tosi kivat mut oikeet tappovälineet, mun jalat ol ihan muusina ko ekaa kertaa käytin koulussa :D

    VastaaPoista