tiistai 14. toukokuuta 2013

Itsekehu haisee, mutta kehunpa itseäni kuitenkin... :P

En saanut eilen luettua suunnittelemaani historian pätkää, joten se siityi tälle päivälle. Angstasin eilen sitä, että joudun lukemaan tänään kaksi pätkää. Heräsin aamulla kahdeksan aikaan ja näytin itselleni kieltä peilin kautta "Sinä typerä laiskiainen, joka et saa mitään aikaiseksi." Söin aamiaisen ja vitkastelin keittiössä. Aloitin lukemisen (Kolmannen maailman konfliktit ja Uusi epävarmuuden aika) yhdeksän jälkeen. Ja humps, yhtäkkiä kello oli melkein neljä ja olin saanut luettua molemmat pätkät ja tehtyä muistiinpanot, ilman ongelmia, ilman tuskastumista. Olen niin ylpeä itsestäni. Huomaamattani olin istunut risti-istunnassa koko ajan, jotenen meinannut pysyä pystyssä kun nousin. Olipa ihanaa lähteä Nupun kanssa kävelylle!

Nyt illalla paketoin kiiWin synttärilahjan. Annan hänelle erään DVD:n, kaksi suklaanallea ja kaksi suklaapatukkaa. Paketoin jokaisen osan erikseen eriväriseen paperiin ja kaikki lopulta yhden paperin sisään. kiiWin kärsivällisyys ei tule riittämään! :DD Kietasin DVD:n vielä valkoiseen paperiin, johon kirjoitin kaikkea kivaa (kun minulla ei taaskaan ole korttia) ja annoin vihjeitä, mikä DVD se mahtaisi olla, hihihii, olen nero! Itse aina haaveilen kaikista tuollaisista pikkujutuista, joten toivon, että kiiWi kostaa minulle ja tekee samalla lailla :DD

Viime aikoina olen taas kirjoittanut paljon. Minun olisi pitänyt kirjoittaa jatko-osaa Jocelyn's Diaryyn, mutta se ei kiinnosta, vaan kirjoitan fantasiatarinaani uusiksi. Olen niin ihastunut hahmoihini, heistä tulee niin mahtavia! Minun omat mielikuvitusystäväni, jotka pakotan tekemään kaikennäköistä typerää, kjeh kjeh.. :D

Lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon, että huomenna julkaisen ensimmäisen osan Kohtauksia elämästä - sarjastani, odottakaapa sitä!

Heipsun nyt, pitää lähteä virittäytymään leffatunnelmaan (töllöstä tulee 10 Things I Hate About You)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti