torstai 7. helmikuuta 2013

Tiedätkö sen tunteen...?

Kun "löydät" vanhan lempibändisi uudelleen? Se on jotain aivan ihanaa. Aloin edellispäivänä ihan muuten vain selailla puhelimeni soittimen soittolistoja ja törmäsin soittolistaan, joka oli nimetty varsin tylsästi maNga. Hmm, enpäs olekaan pitkään aikaan kuunnellut täältä mitään. Kuuntelin koko eilisen päivän, kun kotona yksin olin, maNgaa ja tänään on kuuntelu jatkunut. Soittolistalla on kylläkin vain 26 kappaletta, mutta kuuntelen kuitenkin pelkästään näitä. Miksi? Voisin kuvitella, että tämä johtuu siitä, että kappaleet muistuttavat minua aivan ihanista ajoista. Vaikka en ymmärräkään sanoja, fiilistelen kuitenkin. Melodia kertoo aika paljon kappaleesta ja olen surfannut netissä ja löytänyt useiden maNgan kappaleiden englanninkielisiä käännöksiä. (Kappaleethan ovat siis turkiksi)

maNgasta olen ennenkin pauhannut, mutta nyt oli aivan pakko jakaa teille, tämä tuntuu niin hyvältä! On pakko päästä Turkkiin, että voin ostaa levyjä.... :D sehän ei tietenkään vaikuta mihinkään, että laulaja on hyvännäköinen.... :))

No niin, olen taas teitä kiduttanut tarpeeksi. Suosittelen kuitenkin kuuntelemaan tuota bändiä, on muuten tosi hyvä!!!

Ja tässä kappale, rohkeasti vain, klikkaa siitä ja kuuntele :) (vaihtoehtoja on kylläkin kaksi :D)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti