perjantai 28. joulukuuta 2012

Unia ja discojumputusta

On nyt aivan pakko jakaa teille tämä hienoisen kummallinen uni, joka minua vaivasi pari yötä sitten. Muistaakseni se alkoi sen jälkeen, kun nukahdin estolääkkeenoton jälkeen uudestaan. Siispä, olin vanhan kouluni jumppasalissa (Lounais-Suomen Saaristossa, voin antaa sijaintivinkiksi), jossa on sellainen kummallinen lavahommeli. Olin siellä lavan reunalla ja yhtäkkiä olin Musen keikalla (tämä saattoi johtua siitä, että illalla kuuntelin heidän musiikkiaan). Kun keikka oli ohi, lähdin ostamaan Muse-kalenteria. Siellä ei kuitenkaan ollut muuta kuin System of a Down-kalentereita. Ja kun tulin kotiin, minulla oli The Wanted-kalenteri. Ihme uni, täytyy sanoa o.O.

Viime yönä olin tuolla yläasteellani ja siellä oli esiintymässä Backstreet Boys. Minun piti jostain kumman syystä olla taustatanssijana, vaikka en tanssia osaakaan. Ja koko ajan herrat sölköttivät selvää suomea, että nyt sinun pitää tehdä näin ja nyt noin. Uni loppui siihen, kun vanha rehtorini alkoi esitellä Valehtelevat viettelijät -sarjan hahmoja. Lievästi sanottuna, aivoissani näyttää olevan jotain vialla...

Vaihdoin kiiWin kanssa vaatteita. Käytin eilen hänen paitaansa (nykyisin siis minun), jossa on aika avara kaula-aukko. Nyin koko ajan paitaa ylemmäs, kun olin alennusmyynneissä. Ja kuitenkin koko ajan keski-ikäiset miehet katselivat hyväksyvästi rintavarustustani ja saparoitani. Tämä on totisinta totta. Minua ei ole koskaan lähennellyt ulkomaalainen mies. Minua on lähennellyt usea suomalainen keski-ikäinen mies. Pahin tapaus sattui Tiimarissa ennen joulua, jolloin haistatin ensimmäisen kerran ventovieraalle vitut ja näytin keskisormea.

Lopuksi vielä, jotta voitte pitää loppudiagnoosina, sitä, että olen hullu, liitän mukaan kappaleen, johon nyt sitten olen hurahtanut. Eli siis The Wantedin Chasing the Sun -kappaleen remix-version. Ja ihan viimeiseksi kuvan miehestä, jonka näköisiä voisi olla enemmän, olen kuolannut täällä edellispäivästä lähtien hänen peräänsä. :D

http://www.youtube.com/watch?v=HMgmqgCLRCA

4 kommenttia:

  1. Vihaan-vihaan-vihaan-VIHAAN noita lähentelijöitä. >:( Saisivat kokea useamminkin haistatteluja... tai suoranaisia turpaanvetoja.

    Mutta unistasi... eivät ne vielä minusta hälyttäviä ole. :D Ihania ja eloisia. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. suunnattomasti ärsyttää kun en tajunnut Tiimarin kassalle mainita asiasta, enkä ulkopuolella olevalle vartijalle. Mietin vain koko ajan, ettei mua kukaan usko, haluan vain äkkiä pois täältä....

      Varsin eloisia unia kyllä...

      Poista