tiistai 24. huhtikuuta 2012

Herkkähermoiset, älkää vaivautuko

Voi herran jumala, mä vihaan noita "olen hippi" -tyyppejä!!! Siis ei pahalla, mutta kun se ei ole aitoa... Eilen nimittäin junassa tuli kaksi tyttöä. Molemmilla oli semmoset haaremipököt. Toisella oli selvästi käytössä kuluneet ja toisella aivan uudet. Molemmilla oli joku ihme kukkapaita, ja toisella oli kirpparilta, toisella jostain muotiliikkeestä. Muutenkin toisen vaatteet oli selvästi vanhempia ja kirpparilta, toisella oli kaupasta ostetut, kun eihän sieltä enää mitään muuta löydäkään kuin wannabe-hippikamaa... -.- ja kaiken huippu: toisella oli vanha (siis tosi vanha) nokian puhelin ja toisella iPhone. Kumpi siis oli aidompi???

Mä en ymmärrä mistä nää kukkaistyttö/hippivaatteet on nyt tullu muotiin? Hyi yäk, mun pitää hakea vaatteet miesten puolelta sen takia että joka paikassa on jotain riepuja ja kukkia ja sulkia.... yh....

Juu, mä tunnen yhen joka on aidosti kuin hippi, sen koko maailmankatsomus on sellainen, mutta kun se on jokasen muotibloggarin juttu, ei se enää tunnu niin siistiltä. Ja mä oon aina luullu, että pukeutumisella yritetään erottua massasta? Ei se kyllä onnistu, kun samanlaisia kukkahuiveja on joka ikisellä.

No jaa, ehkä otan tämän turhan vakavasti, mutta nyt tuli vaan raja vastaan...

1 kommentti:

  1. Hyvä tästäkin on joskus puhua, itseäni nimittäin ärsyttää sellanen hipsterifiltteröintihifistely.

    Sitäpaitsi, hipsterit on jo aika mainstream-juttu, joten ei siinä ole enää edes peruidea tallella. Tyyli on kiva, mutta hipsteriksi luokitteluun vaaditaan muutakin kuin tietty pukeutumistyyli ja ne saatanan viikset joka paikassa. :D

    VastaaPoista