perjantai 27. tammikuuta 2012

d*-*b

Heipä hei rakkaat ihmiset !!!! <333

Olen iloinen ! (Kerron tästä teille sen takia, että tekin voitte yhtyä ilooni!) En tiedä miksi, mutta tekisi mieli pomppia ilosta. Ehkä tämä johtuu siitä, että päätä ei säre enää kovinkaan pahasti, tai sitten siitä, että tanssitunti oli kiva??? Saattaa myöskin johtua siitä, että on hieman kuumetta, mutta eipä sekään haittaa... Mulla taitaa olla kaksisuuntainen mielialahäiriö... :SSS No, sitten vielä tällainen musikkihommakysely mikä lie, jonka löysin jostain, johon lisäilin pari kohtaa itse :DDDD (olen itse asiassa raivostuttavan iloinen....)

Elämäni musiikkina

Soittoääni:
In Black and White - Sonata Arctica (yleinen soittoääni, niille, joilla ei ole omaa)

Sway - Matthew Morrison (äiskän soittoääni, suosittelen katsomaan tuon videon ;D)

Hurricane - Panic! At the Disco (kiiWin soittoääni, ah, niin ihana kappale muutenkin)

Herätysääni:
Perfect Insanity - Disturbed (hiiteen ne, jotka sanovat että pitäis herätä linnunlauluun  ym ym.. :D)

Lempikappale:
Antidote - Swedish House Mafia vs. Knife Party (hihii, hypättiin toiseen ääripäähän :))

Kappale, jonka viimeksi kuuntelit:
Sitkeä Sydän - Juha Tapio

Ensimmäinen kappale, jonka muistat:
Poison - Alice Cooper (tuskin on ihan ensimmäinen kappale, jonka olen kuullut, mutta eka johon liittyy muistoja :DD mä en kuunnellu lapsena juurikaan lastenlauluja :D)

Kappale, joka saa hyvälle mielelle:
Shooting Star - LMFAO

Kappale, johon on hyvä lopettaa tämä postaus:
KickAss (We Are Young) - MIKA


Bai bai !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti