lauantai 26. marraskuuta 2011

sellossa

Eli siis, kuten otsake jo kertoo, olin tänää Sellossa. Käytiin kiiWn ja sen kaverin kaa kattomassa uusin Twilight -elokuva ja olihan se ihan katsottava. En jaksa nyt alkaa eritellä mitä siinä tapahtu, mut oli se tapahtumarikkaampi kuin aiemmat. Ainoastaan eräs kohtaus, missä vampyyrit hyppäs jonku pienen joen yli, sai mut nauraa säälistä. Se oli niin kämäsesti tehty.... Mut ei siin sitte muuta, loppu iha sika tyhmään kohtaan, et on pakko mennä kattoo se kakkososa.

Sain myöskin ostettua itselleni hanskat Wanhoihin. Semmoset yli kyynärpään, mustat. Voin suositella Sellon Glitteriä, sieltä löyty ja hintakin oli kohtuullinen 11.90 euroa. (mua ei haittaa jos jollain on samanlaiset :D)

Seppälässä oli semmonen joku 5-vuotias poika, semmonen vähän ulkomaalasen näkönen, ja sillä oli semmonen taikasauva, jossa oli sydän päässä. Sit se heilautti sitä mua kohti ja sano mulle: "Bing, nyt sä oot keiju". Aaaw, mun oli aivan pakko alkaa hymyillä (: ja sit oli aivan pakko sanoo sille, et mun siivet varmaa kasvaa sitte myöhemmin ja se nyökytteli kovasti. :)



Itse asiassa päätinkin hieman kertoa enemmän tuosta elokuvasta, lopeta tähän, jos et halua juonipaljastuksia. Lue kuitenkin vielä tämä: älä lähde elokuvista lopputekstien aikana, sieltä tulee vielä pikkupätkä.

Elokuva siis alkaa Edwardin ja Bellan häiden valmistelulla ja aina niin iloinen Bella yrittää opetella kävelemään korkokengillä. Sitten välissä on vähän painajaisia ja sitten päästäänkin asiaan, eli häihin.
Ah, noista häävalmisteluista: mä aivan kuolasin, ko Carlisle ja Jasper kanto semmosia puupölkyistä tehtyjä penkkejä... mmmmm..... :D
Häämatka oli aika semmonen ko kirjassa kuvataan, mut oisin toivonu Bellalle enemmän mustelmia sen ekan kerran jälkeen :) mun mielestä siinä kirjassa kuvattiin hirveen tarkkaan kuinka mustelmilla Bella oli, mut ei sil tossa ollu ko pari mustelmaa. höh.
Ja sitten päästäänkin siihen, mitä inhoan koko elokuvasarjassa eniten: siihen, että Edward näyttää kuolevan tuskaiselta, kun käy ilmi, että Bella on raskaana... Onneksi kuitenkin vähän iloisuutta loppua kohti.
Hyi, ja se synnytys näytettiin aivan liian tarkasti, meinasin oksentaa. (Mä en tykkää mistään synnytykseen liittyvästä, enkä vauvoista :D) Mut sitte se taas missä näytettiin sen myrkyn liikkuminen Bellan kehossa toi mieleen Housen ja se oli iha jees (:
Ja elokuva tosiaan loppu siihen, ko Bella avasi ensimmäistä kertaa silmänsä vampyyrinä. Noh, ei mulla muuta, olihan se ihan viihdyttävä elokuva ja pakkohan se nyt on nähdä se kakkososa. :)

2 kommenttia:

  1. Pitää mennä kattoo toi Twilight vaikka vähän kyl hirvittää ku kaikki kertoo just tosta ällöydestä... ;DD

    Mut gee, munki pitää löytää jostain kivat hanskat mun pukuun... ;3 Kunhan ensin tosin saisin sen puvun itselleni...

    VastaaPoista
  2. joh, no ei se onneks koko leffa ole ihan ällö :DDD

    VastaaPoista