torstai 24. marraskuuta 2011

operaatio: musiikin siirto kännykkään

Hihii, siirtelen tässä musiikkia puhelimeeni (nyt kun vihdoin on sellainen jonne sitä mahtuu :D) 40 kappaletta tarttui tuolta omista tiedostoistani mukaan ja nyt tässä mietin, että eikö ole muuta... 50 kappaletta on aika vähän... Kappaleiden yhteispituus 4 tuntia ja 3 minuuttia ei riitä vielä mihinkään, jos mietimme vaikka matkaa Tornioon, joka kestää 10 tuntia, emmä nyt ala joka kappaletta kahteen kertaan kuunnella -.- :D no ei nyt sentäs, mutta mietin vain, että unohdan nyt selvästi jotain tärkeää.... haluaisko joku auttaa? mutta sillä pyynnöllä, ettei niitä japanilaisia, vaikka niistä jotkut on hyviä (Ansku, olen edennyt listalla jo neljänteen kappaleeseen, eikö olekin huimaa?), mutta ei kiitois kuitenkaan :D mutta siis, oli mulla ihan tärkeääkin asiaa, nimittäin mun Wanhojen asun täydennys
Minulla on:
- puku (eli korsetti ja alaosa)
- korvakorut (ensimmäisiin reikiin punaiset ristit, seuraaviin en ole ihan varma)
- kaulakoru (punainen risti)

Minulla ei ole:
- mustia pillifarkkuja jatkoille, mutta se ei ole kovin suuri ongelma
- minkäännäköstä hiustyyliä... -.-
- hanskoja

Eli yhteensä: aika hyvä :D

Ja ei mulla muuta. heips!

2 kommenttia:

  1. Olen päinvastaista mieltä hiustyylistäsi: niistähän saa aivan ihanat monellakin tavalla!! <3

    VastaaPoista
  2. näh, sä et oo kyllä nähny näitä nykypäivänä.. :D

    VastaaPoista