tiistai 30. elokuuta 2011

Memories

Löysin taas paljon kappaleita, joista tulee muistoja mieleen ja ajattelin jakaa tämän ilon teidän kanssanne :))

Starstruck - 3Oh!3
Joskus kuunneltiin tätä siskon kaa ihan sika paljon :) tulee ihan krsä mieleen :') Kunnon jumputi jumputi meininki :D ja näistä muistakin kappaleista näkee, mikä vaihe mulla oli sillo menossa :D ei oikeen vastaa nykystä musamakuu, mut lataillaan silti :))

Monty Python's Philosopher's Drinking Song
Ooo, tästä mä tykkään oikein tosi paljon, vaikka oonki päättäny olla koskematta alkoholiin :) mut saahan sitä fiilistellä ja tässähän hei oppii filosofit! :D ja Monty Python on aivan mahtava! harmi, ettei ne enää tee yhessä sketsejä : /

Feel It - Three 6 Mafia ft. Tiesto, Flo Rida, Sean Kingston
Tästäki tulee kesä mielee :) muuten en oikeen Sean Kingstonista tykkää, mut tää on hyvä :D

Higher - Taio Cruz ft. David Guetta
Hehee, tämäki tuo mielee kesän ja myöskin sen ko matkasin joka aamu ja iltapäivä taksilla kouluun ja kotiin ja kuuntelin tätä aina :) yleensä vaivuin jonnekki vaaleenpunasiin pilviin....... ;)

Saturday - Basshunter
Baila baila :)

And God's Ocean - Lacrimas Profundere
Vähän synkempää meininkiä... Mut tää on aivan ihana! ja ton laulajan ääni!!! No eihän se mikää niin rumakaan ole :DD

Written In The Stars - Tinie Tempah ft. Eric Turner
Heiii, mä muistan ko kuulin tän ekan kerran autossa ko oottelin, että juna tulee.. Sillo oli vasta lukio aluillaan, enkä oikeen tuntenuu ketää ja mua hermostutti tosi paljon mennä junalla. Mä yritin kirjottaa tota kappaleen nimeä ylös, että muistan sen koulupäivän jälkeen, mutta toi Tinie Tempah oli melko vaikee, eka versio oli: Tainie Teempa ft. Eric Turner :)

Everybody Dance - Gravitonas ft. Roma Kenga
tää on iha uusi biisi, joka eksy tänne joukkoon :)

Rain - Mika
tähänkin liittyy selkee muisto: olin käymässä viime vuoden toukokuussa Paraisilla ystäväni koulussa ja koska en saanu osallistuu matikantunnille "turvallisuussyistä" kävin kävelyllä ja kuuntelin tätä ja myöhemmin tulevaa Slipknotin kappaletta vaan koko ajan toistolla :) ja juuri sopivasti sateli vähän vettä...

Dead Memories - SlipKnot
mmmmm <333 mut tää ei ollu se kappale, jonka äsken mainittin vaan se tulee tän jälkeen :)

Psychosocial - SlipKnot
ahaa, nyt olemme taas siinä pisteessä mistä mut tunnetaan: kunnon mättöä :) mut sitte taas kertosäe.... mmmm <3 muistan, että kuulin tän ekan kerran ku oltiin menossa Tornioon mummolaan ja äiskä oli heti: "Hyi, mikäs rääkyminen tää on" ja mää olin aivan myyty :D mut en tietenkää viittiny alkaa äiskälle selittää et äläpäs nyt, täähän on hyvä kappale :D

Fireflies - Owl City
siis voiko sulosempaa olla??? :)

Knives And Pens - Black Veil Brides
psst, älkää kertoko mun kamulle, että tää linkki on täällä :) mut mun mielestä tää on niin hyvä, että ansaitsee tulla mainituksi täälläkin :)

Typical - Tickle Me Pink
älkää kertoko tästäkään :::))

Gives You Hell - All American Rejects
Tän kuulin ekan kerran Hard Rock Cafessa, Pariisissa :) ja ihastuin! <3 ja sit unohin tän koko kappaleen, kunnes eräs ystäväni (samainen, jolle ei saa kertoo noist äskeisistä linkeistä) kertoi eräästä ihanasta kappaleesta ja lähetti tän mulle :)

Turn Your Back - Billy Talent
<333 ihana kappale, ja kuuntelin tätä varsinki sillon kun olin aika vittuuntunu kaikkiin :)) (anteeksi kielenkäyttö :D)

The Dead Can't Testify - Billy Talent
mmmm, ihana :)

Pocketful of Dreams - Billy Talent
ja tässäpä piristävä kipale :) tykkään kovasti noista sanoista, sopii todella oikein hyvin eräille tyypeille :)

American Eulogy - Green Day
ah, Mike Dirnt pääsee laulamaan tossa B osassa :) sehän se parasta koko bändissä on :)

Restless Heart Syndrome - Green Day
:') <33 Mun useemman vihon kannessa lukee pätkä tosta kappaleesta: "So take me to the emergency, 'cause something seems to be missing"

Viva La Gloria (Little Girl) - Green Day
mä en nyt oikeen tiiä mitä mun pitäs sanoo tästä :) parempi niistä kahesta Viva La Gloria kappaleesta, jotka 21st Century Breakdown - levyltä löytyy :)

Peacemaker - Green Day
Olen varma, että oot joskus kuullu tän kappaleen radiossa tai jossain muussa laitteessa :) LOISTAVA!!!

Se on ihan normaalia aivastaa, julkkiksetkin tekee sitä
Välikevennyksenä :)

Know Your Enemy - Green Day
ja tän ootte kans varmasti kuullu joskus :) ah, ihana :D

Mary Lou - Sonata Arctica
Suomalaisen hevin ehdoton kärki :) näin joskus unta, että valssasin tän tahtiin, mistä lienee sekin uni tullu?? :) mut kuunnelkaapa pimeessä tai kynttilänvalossa, tekemättä mitää, tulee varmasti tippa linssiin :)

Pussy - Rammstein
ja sitte takasin tähän päättömään mekastukseen :))

Saint Veronika - Billy Talent
kannusti mua mukavasti... mut ei siitä sen enempää..

Matkalla etelään - Pariisin Kevät
:)

Painovoimaa (Korkeushyppääjän rakkaus) - Pariisin Kevät

Helsinki/Shangri-La - Paleface
mä tykkään näistä kappaleista, joissa on tarina tai jotain huomioita tästä yhteiskunnasta...


Ja siinä olikin mukavasti muistoja :) osa mukavia ja osa ei niin, mutta kappaleet on kuitenkin mahtavia :) Suosittelen kuuntelemaan, jos aikaa on :))

Hyvää yötä taas! <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti