maanantai 29. elokuuta 2011

Baila baila

Heiii, ihmiset siellä jossain jotka vaivaudutte aina sillon tällön tänne vaivautumaan!!!!

Eilen juhlittiin kavereitten kaa mun 17-vuotispäiviä (varsinainen päivä oli kyllä jo viime tiistaina) ja meillähän oli oikein hauskaa :D

Lahjoja ei onneks tullu kovin paljon (oisin tuntenu oloni hieman epämukavaks sillon) ja paras lahja oli ehdottomasti hyvien kavereitten ja ihanien ihmisten seura. :)

Koulussa oli tänää ihanaiset kuntotestit liikka 2 kurssilla -.- ja nehän meni mun osalta tosi hyvin (Lue: HUONOSTI!!!!) ja kaiken kukkuraksi se inha flunssa iski mullekki -.- justiinsa ko leuhkin ihmisille, ettei mulle mittään lentsua tule...

Mut palatakseni noihin juhliin....

 Sain siskoltani lahjaksi Megamind - elokuvan :) Ehkä ajattelette, että olen outo, mutta totuus on, että sisälläni asuu edelleen pieni lapsi. :D ja se tulee joskus ulos (: ja eikös tuo Megamind ole söpö?? Kelpais vain mulle Wanhojen pariks ;)

Oon nytte kattonu kaks kertaa ton elokuvan ja aina mä vaan repeilen ton päähenkilön huonolle onnelle :) se kai siitä tekeekin niin hyvän tyypin <3

"Olooo" Megamind
"Ömm, sir? Luullakseni se lausutaan haloo" Minion :DDDD


Ja siellä juhlilla katottiin elokuva:

ja eipä mulla sitten muuta :) sain hieman unisoraa silmiini, joten taidanpa tästä lähteä nukkumaan :D

Hyvää yötä ihmiset, olette ihania <3 :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti