perjantai 30. syyskuuta 2011

ideatulva, jota ei saa päästä ulos....

Mua ärsyttää ihan siis tosi tosi tosi tosi paljon, ko mulla on kaks valokuvateosinspiraatiota mun päässä sisällä, mutta mä en saa niitä sieltä ulos... Toinen liittyy tohon runoon, jonka julkasin vähän aikaa sitte ja toinen erilaisiin tunnetiloihin....
Se enkeli-kuvaus olisi sillälailla helppo, että näen silmissäni kaiken (ympäristön, vaatetuksen, jopa itse enkelin), mutta sen kuvaus ei onnistu. Ensinnäkin siksi, etten saa älyttömästi ihmisiä lukion käytävälle omaa tarkotusta varten, toiseksi siksi, että rakas Sukka, jonka näen malliksi, leikkasi hiukset pois joten se ei ole enää niin sen näkönen ko sen pitäis :D mutta on Sukka edelleen kaunis, vaikka kalju onkin <3

Tohon tunnetila teokseen tarvisin ulkomaalaistaustaisia malleja, hirveesti aikaa kylttien tekoon ja mulla ei oo mitään visioo ympäristöstä... Ehkä ens kuviskurssilla, joka on valokuvauskurssi, saan toisen toteutettua...

Ehkä olen nyt taas valittanu teille tarpeeksi, jotta olen pilannut kaikkien päivän. Hyvää yötä :)

5 kommenttia:

  1. AAAA valokuvauskurssi millon mikä jaksopalkki !! Laita tälle Sukalle peruukki päähän :))

    VastaaPoista
  2. juu, meil olosko tommonen musta peruukki :) kuvauskurssi on nelosjaksossa kutospalkissa :))

    VastaaPoista
  3. heh äkkiä tiimarista ostamaan laatuperuukki :D daamn vitsi jos se kurssi ois ollu 5.jakso 2.palkki, mut ainut tyhjä palkki vuodes...

    VastaaPoista
  4. jeps, semmonen oikeen kiva pinkki afro :DDD
    harmillista, oon varmaan ainut siel kurssilla -.- :)

    VastaaPoista